środa, 12 czerwca 2013

Podsumowanie: "Jestem z siebie dumna" i trzeci maraton blogerek


Witajcie kochani. Znowu wkrada się brak czasu. Nawet na ćwiczenia. Koniec roku to same kartkówki, sprawdziany...czekam z niecierpliwością na wakacje ! 

W poniedziałek dobiegł koniec akcja „Jestem z siebie dumna!” Chodziło o to by codziennie do pojemniczka wrzucać po 3 karteczki z naszymi małymi sukcesami. Dziś czas na małe podsumowanie. 
Pomysł mi się bardzo podoba. Już wcześniej miałam taki pomysł w głowie, ale nie miałam zbytnio motywacji, a teraz nadarzyła się dobra okazja. Karteczki są motywujące i na pewno przyjemnie jest zapisać nasz mały sukces. Dzięki temu, że musimy poszukać przynajmniej 3 drobnych i dobrych rzeczy z całego dnia patrzymy na niego inaczej. Mimo, że dzień wydawał się do kitu, wszystko nie wychodziło, trzeba zmusić się do zobaczenia również pozytywów :) Na początku jest to trudne ale z dnia na dzień przychodzi to coraz łatwiej. Patrzmy na świat przez różowe okulary, bo taki świat jest piękniejszy i dostrzegajmy te dobre rzeczy, a nie tylko te złe.  Te karteczki mogą nam pomóc :) Ja mam zamiar mieć cały rok taki słoiczek i wrzucać do niego moje małe sukcesy. Wam również polecam byście sami na własnej skórze się przekonali :) A oto moje „pudełko”:


i kilka karteczek:
  • znalazłam czas na czytanie
  • zmusiłam się do ćwiczeń mimo niechęci (PS. Było super !)
  • zamiast jechać autem do stajni poszłam na nogach
  • zamiast iść spacerkiem do stajni biegam 1,5 km 
  • upiekłam pyszne ciasto
  • poświęciłam czas paznokciom 
  • zrobiłam sobie maseczkę 
  • nie zaniedbałam zdrowego żywienia na wycieczce
To są tylko niektóre przykłady. :) Chciałam Wam dać zdjęcia moich karteczek ale aparat coś ma "focha" i nie chce robić ładnych zdjęć ;)

A dziś odbył się trzeci maraton blogerek, w którym wzięłam udział. Niestety nie miałam czasu zrobić wszystkich ćwiczeń, ponieważ nie miałam czasu, ale ile mogłam to zrobiłam. Niestety nie miałam dać Wam wcześniej znać o akcji. Jeszcze trochę muszę się pomęczyć i w końcu upragniony luz. Niedługo gdy znajdę więcej czasu zacznę pisać o prawidłowym łączeniu pokarmów i różnych innych rzeczach. :) Może się uda nawet jakoś w ten weekend ? :) 

14 komentarzy:

  1. jak dodac Twoj blog do obserwowanych ????

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny koszyczek na karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby zwykłe rzeczy, ale jednak coś w nich jest.
    Zaispirowałaś mnie tym. Staram się zmienić moje postrzeganie świata na pozytywniejsze i to jest dobrym pomysłem. Lecę szukać odpowiediego pojemniczka na karteczki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podobał mi się pomysł z jestem z siebie dumna, ale niestety spóźniłam się ze zgłoszeniem, no i wyszło jak wyszło nie przystąpiłam. Zmusiłam się jednak do wypisdywaniu 5 rzeczy tygodniowo.
    Większość z nas teraz jest pochłonięta nauką, ale to niedługo minie :) i będą cudowne wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tak samo mam. Nauka zajmuje jednak trochę czasu :/ Ale jeszcze troszke i wakacje :)

      Usuń
  5. Fajnie, że akcja skończyła się sukcesem:) Moje karteczki, choć było ich niewiele, też mocno motywowały do robienia czegoś dobrego dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też brałam udział w tych akcjach ;). BAAAARDZO FAJNE. Bądź z siebie dumna - nastawiło mnie jeszcze lepiej do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)