piątek, 21 czerwca 2013

Treningi i dieta


Witajcie kochani.
Czy Wam też przez te upały nie chce się jeść ? Ja ostatnio na śniadanie piję tylko wodę z cytryną i odrobiną miodu i do tego jem tylko truskawki. I praktycznie nic nie jem. Dziś poszłam do koleżanki więc u niej zjadłam trochę makaronu z truskawkami. I teraz też truskawki lub inne owoce np. czereśnie. A tak to tylko woda, woda i jeszcze raz woda ! Ile ja teraz piję. Normalnie dużo pije, a teraz to naprawdę dużo. Ale to dobrze :) A jak u Was z piciem wody ? Nie zapominacie ?
Ja jutro jadę do Warszawy na koncert, ale nie martwicie się. Wracam wieczorem w niedzielę, a od poniedziałku zaczynamy „Tydzień obserwacji”! Może chce się ktoś jeszcze przyłączyć ? :)



Create your own banner at mybannermaker.com!

Niestety ostatnio bardzo, ale to bardzo zaniedbałam treningi… Szkoła, oceny, wystawianie ocen na koniec roku i chora byłam, że nie mogłam ćwiczyć.  Dużo mi to czasu zajęło plus inne rzeczy spowodowały, że naprawdę według mnie mało ćwiczyłam. Wiadomo codziennie jeździłam na rowerze, na dworze czas spędzałam ale to nie to samo. Dodatkowo dopiero będę mogła znów ćwiczyć przed telewizorem bo wcześniej nie miałam jak (zawsze na PS3 włączałam treningi, a teraz nie miałam przez jakiś czas PS3). Ale wracam w niedziele z Warszawy i zabieram się ostro za ćwiczenia ! Nie ma już wymówek. Oceny w końcu wystawione, wakacje tuż tuż i przez wakacje naprawdę nie odpuszczę :) Bieganie, rower, treningi, joga itd. Będzie się działo :) W końcu !

A teraz trochę motywacji :) 







6 komentarzy:

  1. Lubię, jak jest ciepło, ale bez przesady...
    Nie mam na nic siły i ochoty, nic mi się nie chce, naprawdę. Ani jeśc, ani trenować... Męczy mnie wszystko, bo odrazu jestem cała mokra... Boję się, że przez to 'wypadnę' z obiegu i stracę motywację...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że pijesz dużo wody, ale nie zapominaj jednak o jedzeniu, pamiętaj, że w czasie odchudzania jest ono bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio zaniedbałam ćwiczenia. Wakacje to idealny czas na zwiększenie aktywności ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zamienilam treningi na sport mam nadzieje, ze to pomoze mi zwalczyc stres przed efektem jojo :) chociaz z treningow nie rezygnuje, trzymam kciuki za Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)