niedziela, 30 czerwca 2013

Ostatni dzień akcji i podsumowanie 4 maratonu blogerek


Witajcie. Dziś na liczniku ukazało się ponad 5000 wyświetleń ! Dziękuję :)
Dziś ostatni dzień naszej akcji- „Tydzień obserwacji”. A oto mój ostatni jadłospis:



Posiłki:
Nie ma co się zbytnio dziś chwalić…jak to można zaczynać śniadanie od drożdżówki ??? Później kilka czereśni i ze 3 migdały zjadłam i dopiero później coś zjadłam. Nie byłam głodna wcześniej. Obiad pyszny- przepis na risotto macie w poprzednim wpisie- KLIK. Czasem pamiętam o dokładnym przeżuwaniu, a raz nie. To było pół na pół. Po obiedzie czułam się bardzo fajnie. I miałam robić wegański budyń gdy mama zaczęła gotować ziemniaki i marchewkę i wyszło, że zjadłam. Trochę za późno wiem o tym. Ale po ten tydzień by wyłapać moje i Wasze złe nawyki :)

Napoje:
Wypiłam 2.6 l i 2 herbaty zielone. Wypiję jeszcze 2-3 szklanki wody. 

Treningi:
Dziś wzięłam udział w 4 maratonie blogerek i ćwiczyłam 2 godziny :)

Podsumowanie i ocena maratonu:
Bardzo podobał mi się i cieszę się, że zdecydowałam się wziąć znów udział.
Najbardziej hardcorowy zestaw / ćwiczenie- W sumie to nie wiem. Raczej takiego nie było :) 
Najbardziej przyjemny zestaw ćwiczeń – ćwiczenia z Mel B na pupę i trening rąk nr 1
Zestawy ćwiczeń, które znałam to: 10 minutowy trening nóg z Mel .B , 10 minutowy trening pośladków z Mel.B,10 minutes ABS Workout AT Home, rozgrzewka z Jillian i talia z Tifanii
Zestaw, który mnie zaskoczył – PSY gentleman challenge z Cassey Lo
Wytrzymałam-  równo 2 godziny
Nie wykonałam – dałam radę wszystko zrobić !
Brakowało mi w maratonie- w sumie to nie wiem bo i były ćwiczenia na nogi, brzuch, ramiona i pupę :)

P.S Ci co brali udział w „Tygodniu obserwacji” proszę by zrobili u siebie na blogu podsumowanie akcji :) Co Wam to dało, co Wam się podobało, a co nie ? I co chcecie zmienić w swoim żywieniu i nawykach itp :) U mnie podsumowanie będzie jutro ! :)


Create your own banner at mybannermaker.com!

12 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)