czwartek, 23 maja 2013

4 dzień bez słodyczy i Liebster Blog


Witajcie ! 
Nie  było mnie ostatnio przez masę sprawdzianów i kartkówek w szkole. Zaległości… Dziś 3 sprawdziany i 1 kartkówka. Całe dnie się uczyłam i nie było czasu na nic. Do tego dziś muszę zrobić prezentacje na jutrzejszą konferencje, pouczyć się do kartkówki, upiec chleb i ciasto na jutro (chleb na zakwasie do degustacji, a ciasto do szkoły). Niestety przez nawał nauki nie ćwiczyłam ostatnio :( Po prostu nie miałam jak. Ale jutro już biorę się do roboty !

A jak Wam mija tydzień bez słodyczy ? Powiem Wam, że mi świetnie ! :) Nie mam pociągu do czekolady gorzkiej czy miodu (oczywiście naturalnego). Mimo, że tato ostatnio przywiózł z Włoch różne briosche, Kinderki itp nie mam na nie ochoty i nawet uwagi nie zwróciłam na to. Jak pisałam wcześniej problemu ze słodyczami nie miałam bo żelek, batonów, chipsów i innych rzeczy już dawno przestałam jeść. Ale były dni, że jadłam trochę za dużo czekolady gorzkiej, miody czy dżemu mojej mamy (uwielbiam, a szczególnie mus truskawkowy !) A jak się po raz któryś z kolei przekonałam to siedzi nam tylko i wyłącznie w głowie. Wcześniej jakoś nie chciałam ograniczyć, a teraz powiedziałam „stop” i problemu nie ma. A jak u Was ? Ciągnie Was ?  Czy jak ja nie macie problemu ? Jestem ciekawa Waszych odczuć.

Dziękuję Ani za nominacje do Liebster Bloga !
"Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

A oto Asi pytania:
 1. Siatkówka czy koszykówka? Siatkówka ! :) Zawsze w podstawówce na zawody w siatę jeździłam ;)
 2. Czym jest dla ciebie sport? Przyjemnością przede wszystkim ale również pracą nad piękniejszą mną
 3. Ulubiony deser czy  wino? Deser ;)
 4.Największe marzenie? Ach ja lubię marzyć i jest tego sporo !
 5.Ciasta kupne czy domowe? Oczywiście, że domowe !
 6.Życie nie miałby sensu bez... Ćwiczeń, sportu, koni, kolorów, muzyki
 7.Spodnie czy spódniczka do biegania? Spodnie
 8.Fitness czy bieganie? Na razie fitness z bieganiem chcę dopiero zacząć :)
 9.Malina czy truskawka? Truskawka…i malina
 10. Na śniadanie owsianka czy kanapki? Owsianka
 11.Bez kogo życie nie ma sensu? Bez rodziny i przyjaciół

To teraz moja kolej nominowania. Nominuję:
1. Anię
2. Anię
3. projekt wakacje
4. healthyliffe
5. Kingę
6. Kalę
7. Moni
8. Keep dreams closer
9. Lullaby
10. Ewelinę
11. Karolinę 

Moje pytania:
1. Ulubiona pora dnia ?
2. Bieganie czy rolki ?
3. Ulubiony kolor ?
4. Lubisz pływać ?
5. Ulubiona pora roku ?
6. Jakie jest Twoje marzenie lub cel ?
7. Jesteś szczęśliwy ?
8. Co Cię najbardziej motywuje ?
9. Macie zwierzątko ? Jakie ?
10. Jaką muzykę lubisz najbardziej ?
11. Lubisz czytać ?

28 komentarzy:

  1. gratuluje fajnie ze dolaczysz do maratonu licze na Ciebie :) co proponujesz w ramach zestawu max. do 10 minut filmik?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje Ci bardzo za tą nominacje, jutro odpowiem w wieczornym poście!
    Fajnie, że poradziłaś sobie ze wszystkim. A co do słodyczy to chyba własnie namówiłaś mnie do kompletnej rezygnacji z tych własnie produktów. Bo skoro to siedzi nam tylko w głowie, to czemu nie spróbować? Do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Sama nie raz przekonałam się, że to tylko i wyłącznie siedzi w naszej głowie ! Nigdy nie lubiłam np. szpinaku, brukselki, brokułów i mase innych zdrowych rzeczy, a teraz zajadam się nimi ! Tak samo jak ze słodyczami. Kochałam je, a dziś nawet nie patrze na nie :) To siedzi tylko i wyłącznie w naszej głowie.

      Usuń
    2. Więc ruszam też bez słodyczy. Takie postanowienie wyjdzie mi na dobre, nie będę jadła żadnych łakoci, których sama sobie w domu nie przyrządze. A jak już cos robię to zazwyczaj bez cukru, więc na pewno zdrowiej :P

      Usuń
  3. To super, że trzymasz się bez słodyczy, ja też uważam, że pociąg do słodyczy siedzi w naszej głowie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie już mija 5 miesiąc bez słodyczy! Nie jest to takie trudne gdy opanujemy "głosy w głowie" wołające o puste kalorie :)
    Trzymam kciuki i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię zjeść sobie od czasu do czasu trochę słodyczy i nie widzę nic w tym złego :) zwłaszcza jeżeli chodzi o gorzką czekoladę i miód :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam że miód czy gorzka czekolada jest zła, a wręcz przeciwnie ale chciałam zrobić tydz bez słodyczy by nie jeść czekolady czy miodu praktycznie codziennie ;)

      Usuń
  6. Nie przyłączając się do akcji też nie jem słodyczy,jakoś tak wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam

    Bardzo mi milo ze dolączyłas do maratonu :)

    Napisz prosze informacje o maratonie to mosze jeszcze kilka dziewczyn dopisze sie i bedzie nas wiecej :)
    lub umiesc z boku strony banerek, podajac link do wpisu ze szczegolowymi informacjami.

    --- dzisiaj wieczorem ustale kolejnosc cwiczen i opublikuje na stronie jak bedzie przebiegal maraton
    --- jutro o 15:00 wstawiamy pusty post z tytulem Maraton treningowy blogerek w tresci wpisujemy startujemy, zeby kazda z nas miala pewnosc ze cwiczymy w tym samym czasie

    + banerek

    potem dopisujemy wrazenia z treningu, piszemy, ktore cwiczenia nam przypasowaly, a ktore np. sobie odpuscilysmy itd... wszystko co chcemy wniesc w udzial treningu
    jest duzo chetnych dziewczyn ktore chca drugi taki maraton o wieczornej godzinie dlatego chcialabym zebys we wpisie napisala tez jak widzisz kolejne maratony plusy i minusy

    pozdrawiam serdecznie :)

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, że nie umieściłam postu wcześniej ale nie miałam jak :( zaraz napisze wrażenia ;)

      Usuń
  8. dzięki za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wytrwałości w stanie bezsłodyczowym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za nominacje. Na pytania odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dni bez słodyczy? Ojj umarłabym:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie jem słodyczy już 3 miesiące i też mnie nie ciągnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w ramach przygotowania do zawodów, wyeliminowałem przez dwa dni w ogóle węglowodany z jadłospis- bardzo ciężko!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego wyeliminowałaś ? :) Nie wyobrażam sobie bez węglowodanów jeść. :)

      Usuń
  14. ja mam problem ze słodkim jakiś ostatnio . Jakoś pierwszy miesiąc nie był taki trudny. Nie jem batonów czekolad, ale jakoś nie wiedzieć czemu nie potrafię się powstrzymać przed lodami, lizakami i żelkami :( Muszę powziąć jakieś mocne postanowienie bo zepsuje sobie cały efekt..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A lody, lizaki i żelki to złe rzeczy. Lody można zrobić swoje same (ja robię z samych owoców- są MEGA. Trzymam kciuki by się udało je odstawić ! :)

      Usuń
  15. łał ja bez słodyczy to nie potrafie wytrzymać... ciągle coś wszamam ;3 jak nie czekolade to żelki,mms ptasie mleczka itd itp xD ale mi nie grozi np otyłość ja po prostu to kocham ;*********
    P.S. twój blog BARDZO przydał mi sie do zadania na info o zdrowym trybie życia xD

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)