czwartek, 2 maja 2013

Na wstępie- po co i na co ?

Witam. W końcu odważyłam się i po przemyśleniach założyłam bloga. Już wcześniej wpadłam na ten pomysł, ale zrezygnowałam i ostatnio idea ta na nowo wróciła. Tym razem z innym skutkiem :)
Właściwie po co zakładam bloga ? Jest milion innych przecież...ale ten będzie mój :) Chciałabym pisać na tym blogu o wszystkim- zdrowiu, aktywności fizycznej, odżywianiu się, kuchni, naturalnych kosmetykach i urodzie,a właściwie o wszystkim innym co dotyczy zdrowiego stylu życia. Ja nie lubię za bardzo i nie używam określenia "dieta" tylko "styl życia", ponieważ wiele osób myli pojęcie "diety" i myśli o tym jak o jakiś rygorach żywieniowych które stosują w jakimś określonym czasie, a po "diecie" wracają do starych nawyków. Natomiast styl życia to nie tylko dieta (stosowana przez całe życie), a również poszczególne elementy, takie puzle, które po złożeniu w całość dadzą nam zdrowie i szczęście- psychiczne i fizyczne.
Zakładam tego bloga by mnie motywował do lepszej drogi do zdrowia i szczęścia (nie obrażę się jeśli kogoś innego też będzie on motywował :) ). Chcę podzielić się z Wami :) Gotowi ?

Wybieram zdrowie, a Ty ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)