wtorek, 7 maja 2013

Od czegoś trzeba zacząć ;)


Witam wszystkich. Przez szkołę czasu nie miałam ale wracam z powrotem :)

Dziś rano w końcu zmierzyłam się i w końcu odzyskałam aparat to zrobiłam zdjęcia (niestety było ciemno, stałam w złym miejscu i do tego jakość nie najlepsza. Następnym razem poproszę by ktoś mi zrobił bo samemu przy lustrze ciężko się robi zdjęcia :) ). Oto moje wymiary: 
       Talia- 67 cm
       Biust- 88 cm
       Ramiona- 27,5 cm 
       Biodra- 84,5 cm
       Uda- 52 cm 
       Waga- 54,5 kg
       Wzrost- 170 cm


Wcześniej te wymiary były lepsze, ale troszkę mi się przytyło po kwietniu. To wyjazd do Włoch, ślub, zaraz później do Krakowa, kolejny ślub i troszkę poszło tu i tam ;)
Będę co tydzień pisać o moich treningach, co miesiąc będę robić zdjęcia i pomiary :). To będzie tak podsumowanie tygodnia i miesiąca. Będzie to dla mnie na pewno wielka motywacja do ćwiczeń, a przecież lato coraz bliżej :) Trzeba się sprężyć i nie obijać się.
A jak jest u Was ? Spisujecie wymiary ? Robicie zdjęcia ?
PS. A jutro umieszczę tu przepis na najlepszy chleb :) Na zakwasie. Uwielbiam go. Jest pyszny, zdrowy i pożywny. Ciekawe czy Wam się spodoba :)

13 komentarzy:

  1. Kurcze jak dla mnie to nie jest źle. Gdybym to ja miała taki brzuszek i uda to bym sobie życie inaczej ułożyła ;pp

    Bedę obserwowała Twojego bloga i dodam go do listy blogów, które obseruje.

    Zapraszam goodbyecm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku takich wymiarów to ja Ci szczerze zazdroszczę! :D Tez ostatnio się wzięłam za siebie. moje drugie podejście. Za pierwszym za długo nie wytrwałam :P Ale mam nadzięję, że teraz będzie lepiej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. :) No wymiary piękne ! Człowiek czyta i zazdrości . Ale grunt to zdrowo żyć , niezależnie ile ma się cm tu i ówdzie.
    Ciekawa jestem metamorfozy osoby która już w moim mniemaniu jest szczupła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Dokladnie zdrowe życie to podstawa :)
      Najbardziej chcialabym wyrobic sobie troche mięśni ale też tu i ówdzie moze zniknac :)

      Usuń
  4. Piękny brzuszek, tylko pozazdrościć wymiarów!;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, płaski brzuszek i jędrne pośladki, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś mi się nie zgadza w Twoich wymiarach, konkretnie w obwodzie bioder. Też mam 170 cm wzrostu, jestem szczupła. Ważę 53 kg, ale w biodrach mam 90cm. 79 cm to moja szczupła, 13 - letnia córka nawet nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :) Na mojej kartce mam wynik 84,5 a tu inny. Przepraszam za błąd i już poprawiam :) Dziękuję

      Usuń
  7. O takich wymiarach to ja sobie moge pomarzyć póki co....

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)