sobota, 11 maja 2013

Moje treningi

Dziś w wielkim ogóle napisze co ja ćwiczę. Więc: 

  1. Oczywiście na początek rozgrzewka (jeszcze do niedawna zaniedbywana przeze mnie). Można samemu sobie ułożyć rozgrzewkę albo podrzucę Wam kilka pomysłów- rozgrzewka z Mel Brozgrzewka z Fitappyrozgrzewka z HelloZdrowie
  2. Pierwsze moje treningi były z Ewą Chodakowską. Z jej treningów najczęściej robię: Skalpel, Trening z gwiazdami, 6 minutówki i Turbo spalanie
  3. Polecam ćwiczenia Mel B. Bardzo ją lubię :) Najczęściej robię ćwiczenia na: brzuch, pupę, ramiona, cardio. Przyznam się, że jej ćwiczeń na nogi, plecy i abs nie robiłam, ale zrobię je następnym razem i podzielę się z Wami ważeniami :) 
  4. Zaczęłam od niedawna ćwiczyć z Jillian Michaels, dopiero raczkuje można powiedzieć
  5. Ćwiczenia ABS Na razie na brzuch ale spróbuję z tego kanału porobić też inne
  6. Dodatkowo jeźdzę praktycznie codziennie konno
  7. Mam w planie zacząć regularnie biegać
  8. Na koniec rozciąganie
Nie jest to wszystko ale na razie głównie moje treningi opierają się na Chodakowskiej i Mel B. Zaczęłam dość niedawno więc dopiero szukam i odkrywam.
Ćwiczę przeważnie wieczorem, gdy wróce ze stajni. Staram się praktycznie codziennie ćwiczyć. Niestety w tym tyg. nie wiele ćwiczyłam bo mama mnie przeziębiła i czasu zbytnio nie było. Ale od następnego biorę się za siebie :) Obiecuje ! Do lata przecież coraz bliżej.

A co Wy ćwiczycie i najbardziej lubicie ? :)

13 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam wręcz ćwiczenia Ewy Chodakowskiej.Przy nich czuje,że żyje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo :D szczegolnie przy turbo i kilerze ;)

      Usuń
  2. Masz na prawdę fajnego bloga :) Będę Ci kibicować w ćwiczeniach- może sama kiedyś zbiorę w sobie chęci i zacznę się ruszać (jestem okropnym leniem :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę że lenia da się pokonać bo kiedyś też nim byłam :)

      Usuń
  3. ja jakoś przestałam lubić ćwiczenia Chodakowskiej, jakoś mi nie pasują, nie wiem czemu, wolę od tego 2 godziny ćwiczyć z Mel B albo Tiffany:)
    jak tam po chorobie? mam nadzieję, że ćwiczysz i się nie poddajesz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też coraz rzadziej ćwiczę z Chodakowska a wiecej z innymi :) z Tiffany od następnego tygodnia spróbuje ćwiczyć :)
      Leje sie z nosa i chrypa jest mam nadzieje ze szybko przejdzie :) Dziękuję za motywacje :D

      Usuń
  4. ja zaczęłam moją przygodę ze sportem od Chodakowskiej teraz jest Jillian i dzisiaj mam zamiar wypróbować mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja Turbo Fire Chalene Johnson +rower. Obecnie chwilowo zamiast turbo fire z powodu małej kontuzji - basen.

    Ale podobnie jak Ty rozważam bieganie.
    Wszyscy polecają Mel B wiec moze jak skoncze Turbo to i z nia zaczne :)

    Proponuje Ci zrobic jakis harmonogram - bedzie latwiej sie trzymac planu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie pomyślałam o charmonogramie a to świetny pomysł :) Dziekuje. A turbo fire słyszałam ale nigdy nie robiłam ale może spróbuje niedługo :)

      Usuń
  6. Dużo ćwiczeń robisz :) A gdzie czas na regenerację ? Proponuję zrobić przynajmniej jeden dzień wolny,chyba,że chcesz się przetrenować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak :) Nie ćwiczę nie wiadomo ile dziennie :D Czas na regeneracje jest :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)