poniedziałek, 20 maja 2013

Ogłoszenia, akcje, sprawy


Witajcie, 
Dziś mam do ogłoszenia kilka akcji, spraw itp. 
Po pierwsze od dnia dzisiejszego do niedzieli wieczorem jest organizowana akcja- Tydzień bez słodyczy. Akcja została zorganizowana przez blogerke. Dołączam się do niej i chcę akcje przekazać dalej :) Przepraszam, że piszę dopiero teraz kiedy już ponad pół dnia minęło, ale ja zdecydowałam się wczoraj wieczorem, że się dołączam i nie miałam jak Was wczoraj powiadomić. Ale mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza i że przyłączycie się z nami do akcji :) A teraz trochę informacji w związku z akcją.  
  • Akcja zaczyna się dzisiaj i trwa do końca niedzieli (to tylko 7 dni, a właściwie to 6 ! :) Więc nie dużo). 
  • Nie jemy w tym tygodniu: ciastek, batonów, żelek, lodów (no może że swoje z owoców ;)), płatki typu Nestle itp., czekolady (nawet 70 %  czy 90 %), ciast, cukierków, bułek słodkich, chipsów i tego typu rzeczy. (ja mam już i tak dobry start bo nie jem tego typu rzeczy, dawno przestałam je jeść ale do tej pory została czekolada gorzka i w sumie nie wiem co jeszcze jem słodkiego prócz moich ciast czy babeczek)
  • Dopuszczalne są: ciasteczka robione samemu (np. jakieś zbożowe typu owsiane, z mniejszą ilością cukru, tłuszczy itp.), budyń własnej roboty (jutro postaram się umieścić tu przepis :)), sernik bez spodu lub jakieś cisto waszej roboty (zdrowe, mniejsza ilość cukru)

A teraz zadanie dla każdego- napiszcie dlaczego chcecie wziąć udział w Tygodniu bez słodyczy. Pomyślcie, to pierwszy kroczek w stronę opanowania cukru w naszej diecie, a co za tym idzie- zdrowie, kroczek do celu (np. schudnięcia) i mnóstwo innych ! Nie czekajcie, działajcie ! Nie zastanawiajcie się czy dacie radę tylko postawcie sobie same wyzwanie i pokażcie sobie, nie ktoś innemu, tylko właśnie sobie, że jesteście silne i dacie radę ! J Trzymam za Was kciuki i mam nadzieję, że bez wahania do nas dołączysz ! :)

A oto moje najważniejsze powody dla których biorę udział w akcji:
1. Aby udowodnić sobie że jestem silna. Żeby poczuć, że jestem wytrwała, bo potrafię oprzeć się chwilowej przyjemności dla sukcesu w przyszłości.
2. Ponieważ cukier jest strasznie niezdrowy dla naszego organizmu. Jest takim cichym zabójcą i nie przynosi nic dobrego dla nas, a tylko szkodzi.
3. Ponieważ aby schudnąć należy ograniczyć słodycze ile tylko się da. Chodzi o cukier prosty, który szybko zamienia się w tłuszcz. I dodatkowo mają masę, ale to masę chemicznych świństw, które są dla nas jak trucizna. 

Nie czekaj, przyłącz się ! :) (to nic nie kosztuje, a tylko zaoszczędzisz lepsze zdrowie, samopoczucie i pieniądze, które do tej pory były wydawane na słodycze). Codziennie piszcie jak tam Wasze postępy z niejedzeniem słodyczy ! :)

Sprawa nr 2
Zostałam  nominowana przez Angelikę (Pestka Dyni) do Liebster bloga! :)
"Nominacja do Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Angeliki:
1. Jaki jest Twój ulubiony posiłek w ciągu dnia? Śniadanie
 2. Ulubiony deser? Hmmm…na chwilę obecną chyba napoleonek ;)
 3. Twoje największe marzenie? Mieć w przyszłości własną stajnię, ogród, być coraz bardziej aktywna fizycznie i promować to wśród ludzi
 4. Lato czy zima? Lato !
 5. Ulubiony film?  Ciężko powiedzieć ;)
 6. Co lub kogo zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?  Konia ;), wyciskarkę i książki :)
 7. Jakim jednym słowem opisałabyś siebie? Uśmiechnięta
 8. Spodnie czy spódnica? Spódnica
 9. Życie byłoby smutne bez...? Koni, zapachów, barw, drzew, słońca, roślin, przyrody, szumu wiatru i morza
 10. Na spontaniczne wakacje pojechałabym do...?  Hmmm… może Karaiby ? Lub do Ameryki.
 11. Bez czego możesz się obejść? Bez słodyczy ! :)
Następnym razem ja wybiorę 11 osób, lecz nie teraz bo nauka czeka.

I kolejne ogłoszenie- dostałam zapytanie czy wesprę akcje „Zdrowy nawyk picia wody”. Zachęcam Was do przyłączenia się do akcji, która ma na celu uświadomić Polaków jak ważne jest picie wody :) Myślę, że im więcej o tym się mówi to do większej ilości osób to trafia. Więc propagujmy zdrowe nawyki. Więcej informacji na KLIK.

I chyba ostatnia rzecz. Jeszcze z tamtego tyg. nie zrobię podsumowania ale z każdych następnych tak. Przez chorobę itp. po prostu nie miałam jak. Ale od tego tygodnia podsumowania będą !

21 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za akcję bez słodyczy! Z doświadczenia wiem, że jak masz motywację to bez słodyczy da się wytrzymać nie tylko tydzień ale i miesiąc!;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... a ja się przyłączam do akcji bez słodyczy, ponieważ jestem świadoma ich złego wpływu na mój organizm, a także dlatego, że taką akcję planuję zrobić od jakiegoś już czasu, a Ty tak ładnie zachęcasz więc czas spiąć poślady i brać się do roboty !Co do nawyku picia wody - im więcej takich akcji tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie ! :) cieszę się że się przyłączasz ;)

      Usuń
  3. to dzisiejszy dzień mam zaliczony :) jednak wiem, że jeśli przez tydzień będę unikać słodyczy, to skończy się to później szturmem na dział słodkości w sklepie - chyba wolę je zdrowo dozować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej powoli powoli odchodzic od słodyczy bo dla niektorych nagle odciac słodyczy właśnie sie tak końcy :)

      Usuń
  4. Słodyczy nie jem już ponad miesiąc (34 dni? 35? coś koło tego) i jestem z siebie dumna, że dałam radę. Wbrew pozorom to nie takie trudne, najważniejsze to się nie poddawać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. slodycze ok moge bez nich zyc bo jest duzo alternatywy na slodycze, ze sniadaniem zgadzam sie to najlepszy posilek, ktory daje kopa na caly dzien :) fajna akcja z woda

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w sumie nie muszę jeść słodyczy - owoce mi wystarczają, więc słodycze od czasu do czasu tylko :) ale taka akcja świetna:) tak samo jak picie wody!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie jadam w sumie slodyczy, ale mogę się zapisac do akcji heheh

    OdpowiedzUsuń
  8. Pochwalę się, że ja generalnie nie jem słodyczy:) To znaczy czy jest się czym chwalić? Chyba nie :p ani się z tym lepiej żyje, ani gorzej. przywykłam, nie ciągnie mnie, ale z drugiej strony jak mam zachciewajkę od wielkiego dzwonu na MilkyWay'a to nie będę sobie odmawiać, w imię czego? :)

    Trzymam za Was kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Od czasu do czasu nie zaszkodzi ;)

      Usuń
  9. Dobra robota z rozgłoszeniem akcji :)
    Powiedz jak Ci idzie? Udało się przeżyć dwa dni bez słodyczy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam miesiąc bez słodyczy ale coś kiepsko mi idzie,za dużo stresu i próbuje go zmniejszyć jedzeniem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może lepiej najpierw skrócić okres np. 1-2 tyg bez słodyczy, chwilka przerwy (umiarkowanie) i znów bez słodyczy ? Może będzie lepiej ? :)

      Usuń
  11. nominowałam Cię do Liebster Bloga:)
    więcej informacji tu http://biegnij-aniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętajcie, by pić duże ilości wody :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)