sobota, 25 maja 2013

Maraton treningowy blogerek

Przepraszam, że wcześniej nic nie napisałam, że biorę udział w akcji, ale miałam tyle roboty, że nie miałam jak napisać :( Dopiero teraz. Ale może zrobicie jakiś spontaniczny trening ? Zachęcam do przyłączenia się ! :)
STARTUJEMY !!! 



Relacja z maratonu:
Dziś rano pojechałam do stajni drogą okrężną. Specjalnie wróciłam wcześniej (i zrobiłam 5km rowerkiem) ze stajni by wziąść udział w maratonie. Przyjechałam po 14 więc szybko się przebrałam, rozgrzewka i ćwiczenia. 
Wiecie co właśnie pisząc tego posta zobaczyłam, że się pomyliłam, że robiłam nie tylko te ćwiczenia, a jeszcze dodatkowe ! Myślałam, że zestaw jest ze str. co na banerze umieściałam ! Więc ja dziś zrobiłam:
1. Rozgrzewke
3. Ćwiczenia na ręce (miałam kilogramowe ciężarki)
5. 50 przysiadów
6. Zabójczy trening dnia (minimalnie na koniec zmiejszyłam liczbę skoków na skakance)
11. Rozciąganie + moje jakieś ćwiczenia na rozciąganie

No kurcze, ale się pomyliłam ! Przez ten cały pośpiech, nawet nie wyświetliły mi się nowe posty Mokah (autorce pomysłu maratonu). No trudno, zdaża się. Ale za to jutro zrobię ten zestaw co dziś był na maratonie :) Właśnie się ździwiłam, że trzochę dziwnie było to ustawione, ale robiłam dalej. 
Bardzo pomysł mi się podoba i jestem chętna by kolejny raz wziąść udział. Ćwiczeń większości (tych co robiłam nie znałam). Więc jest to na pewno plus, bo można poznać nowe fajne zestawy ćwiczeń. 

Najbardziej hardcorowy zestaw / ćwiczenie jak dla mnie to zestaw na ręce. Czułam je dość mocno ale udało mi się :)

Najbardziej przyjemny zestaw ćwiczeń to Mel B- brzuch i talia z Tiffanii 
Zestawy ćwiczeń, które znałam to: Mel B, talia z Tiffanii, przysiady, ABS

Zestaw, który mnie zaskoczył  - chyba na ręce

Nie wykonałam - no wiadomo, pomyłka u mnie była z ćwiczeniami ;)

Brakowało mi w maratonie - hmm... ja miałam inny zestaw ćwiczeń i właśnie myślałam o zumbie, ale reszta dziewczyn miały :)

Co poprawiłabym w drugiej edycji - może godzina.Najlepiej to albo rano albo wieczorem. Myślę, że lepiej jest wygospodarować wtedy ten czas. 

Polecam i zachęcam do przyłączenia się do drugiej edycji (tym razem mam nadzieje bez pomyłek). Brawa dla organizatorki :)

14 komentarzy:

  1. i jak poszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam się bo się śpieszyłam i robiłam nie te ćwieczenia co trzeba :P Ale było i tak fajnie :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajnie ale właśnie dowiedziałam się że zrobiłam pomyłke i robiłam nie te ćwiczenia co trzeba :P

      Usuń
  3. Jak dobrze Skarbie ze tylko tyle dziewczyn sie zglosilo, co bys cwiczyla gdyby bylo 20 propozycji? :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. i tak Skarbie,m ze dalas rade to wszystko wykonac SZACUNEK :)

    chyle czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny mam brzuszek po tych cwiczeniahc na brzuch, nie forsuj sie jutro daj odpoczac miesniom zwlaszcza po tak intensywnym treningu !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też miałam "małą" modyfikację w ćwiczeniach. Ale i tak było fajnie! :)

    Zostałaś dopisana do projektu "Jetem z siebie dumna!" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję z nominację do Liebster Bloga :) Na pytania odpowiedziałam ;) Pozdrawiam!!
    http://fit-friend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł z tym maratonem - mobilizuje, no i daje gotowy zestaw ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz ślad po sobie w postaci komentarza :)